قوانین و مقررات

قوانین و مقررات آی پولکس  - شرایط استفاده
( .ipoolex co )

 آی پولکس یک بستر و واسطه خدماتی در حوزه مبادله و خرید و فروش دارایی و ارزهای دیجیتال و خدمات مرتب با آن می باشد. (که دراین متن گاها "پلتفرم" نامیده می شود)

مطابق با شرایط و ضوابط این توافقنامه (تعریف شده در زیر) ،  این توافقنامه بین کاربران و آی پولکس از نظر قانونی الزام آور خواهد بود.  آی پولکس بدین وسیله به کاربران یادآوری می‌کند که شرایط و ضوابط این توافق‌نامه را با دقت مطالعه و درک نمایند ،  به‌ ویژه آن دسته از شرایط و ضوابطی که مسئولیت آی پولکس را مستثنی یا محدود می‌کند و حقوق و منافع کاربران را مستثنی یا محدود می‌کند. کاربران باید با دقت مطالعه کنند و عضویت و انجام معامله در آی پولکس به معنای پذیرش این قوانین می باشد . اگر کاربر با محتوای این توافقنامه موافقت نکند یا از به رسمیت شناختن حق آیپولکس برای انجام اصلاحات در این توافقنامه در هر زمانی که بسته به قوانین محلی یا بین المللی نیاز باشد امتناع کند ، باید فوراً استفاده از آن را متوقف کند. با ثبت نام به عنوان کاربرِ آی پولکس یا استفاده از خدمات ارائه شده ، به منزله پذیرش کامل تمام شرایط ، قوانین و ضوابط آیپولکس می باشد.

 

نکته : برای راحتی و عدم پیچیدگی جملات در این توافقنامه ، آی پولکس در مجموع به عنوان "ما" یا سایر اشکال کاربردی ضمایر اول شخص در این توافق نامه نامیده می شود. و همه افراد حقیقی و سایر بازدید کنندگانی که به این وب سایت وارد می شوند با عنوان "شما" نامیده شوند. " یا هر شکل کاربردی دیگری از ضمایر دوم شخص.  شما و ما در اینجا مجموعا به عنوان "هر دو طرف" و به صورت جداگانه "یک طرف" نامیده می شویم.

 

 

فصل 1 تعریف و تفسیر

 

ماده 1 - در این موافقتنامه ، اصطلاحات و عبارات زیر دارای معانی منسوب به آنها در زیر خواهد بود، مگر اینکه هر یک از اصطلاحات یا شرایط در این موافقتنامه به نحو دیگری ایجاب کند.

 

1: موافقتنامه : طبق این قرارداد این قرارداد ، خدمات ، سیاست حفظ حریم خصوصی ، قوانین علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم ، و همچنین سایر قوانین ، بیانیه ها و دستورالعمل هایی است که از جمله در آی پولکس منتشر شده یا ممکن است منتشر شوند.

 

2:  فورس ماژور ما : شامل تعمیر و نگهداری تجهیزات شبکه اطلاعات ، عدم دسترسی به شبکه های اطلاعاتی محلی یا بین المللی ، خرابی کامپیوترمادر ، قطع ارتباط یا سایر سیستم ها ، قطع برق ، حوادث فیزیکی ، اقدامات صنعتی ، اختلافات حقوقی ، شورش ، اختلالات سیستمی ، نارسایی در بهره وری یا ابزار ، آتش سوزی ، سیل ، طوفان ، انفجار، جنگ ، انقلاب ها یا سایر عوامل از طرف شرکای همکاری ، فروپاشی بازار ارزهای دیجیتال ، اقدامات و قوانین دولت های محلی یا بین المللی ، دستورات قضایی بین المللی ، و سایر شرایطی که خارج از کنترل ما باشد.

 

3: وابسته(ها): اگر یک شرکتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم شرکت دیگری را کنترل کند ، یا به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت کنترل شرکت دیگری باشد ، یا نفوذ قابل توجهی بر شرکت دیگری داشته باشد یا تحت نفوذ قابل توجه شرکت دیگری باشد ، مسولیت با شرکت اولی و مادر می باشد.

 

4: حقوق مالکیت فکری: بدون اجازه کتبی آیپولکس یا سایر مالکین صاحبِ امتیاز ، هیچ شخص حقیقی و حقوقی مجاز به استفاده ، کپی ، انتشار عمومی یا استفاده در سایر پلتفرم ها نمی باشد.

 

ماده 2 - برای استناد به کلیه ماده ها یا اساسنامه ها یا مقررات ذکر شده در این موافقتنامه باید به آخرین نسخه اصلاح شده آن رجوع شود ، صرف نظر از اینکه چنین اصلاحی قبل یا بعد از امضای این موافقتنامه انجام شده باشد باید توجه داشته باشید که تغییرات در قوانین بصورت عمومی برای همه کاربران نمایش داده میشود و در صورت عدم پذیرش قوانین جدید باید استفاده از آیپولکس را متوقف نمایید.

 

ماده 3 – عناوین ، شرایط و ضوابط این موافقتنامه فقط برای سهولت است و برای تفسیر شرایط و ضوابط این موافقتنامه استفاده نمی شود. ارجاعات در اینجا به هر بیانیه ، اصطلاح ، شرط ، ضمیمه ، جدول زمانی به بیانیه‌ها ، شرایط ، شرایط ، پیوست‌ها و جدول‌های ذیل اشاره دارد.

 

ماده 4 - عبارت «شامل» به کار رفته در اینجا ،  تحت هر شرایطی، همیشه دارای مفهومی است که به این اصطلاح نسبت داده شده است ( در واقع هیچ چیز در هیچ زمانی مستثنی نمی شود)

 

ماده 5 - در صورت وجود تعارض یا مغایرت بین تفاسیر قوانین ، مگر در مواردی که در اینجا توافق شده باشد ، اعتبار قوانین به ترتیب زیر اولویت دارد تا این تعارض یا مغایرت ها رفع شود.

 

1 - قرارداد خدمات کاربریِ وب سایت آی پولکس

 

2 - سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت آی پولکس

 

3 - قوانین علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم

 

4 - سایر موافقت نامه ها ، قوانین و دستورالعمل هایی که ممکن است هر از گاهی اجرا شوند

 

ماده 6 - اگر بین نسخه‌های زبانی موجود در آیپولکس (ترکی – فارسی) در محتوا یا تفاسیر ناهماهنگی یا تضاد وجود داشته باشد ، یا در نسخه‌های یک زبان حذفی وجود داشته باشد ، نسخه فارسیِ آیپولکس در اولویت بوده و ارجحیت خواهد داشت.

 

فصل 2 شرایط اساسی پلت فرم

 

ماده 7 - اگر آی پولکس آدرس وب جدیدی را در قالب یک اطلاعیه منتشر کرد ، لطفاً از آدرس وب جدید استفاده نمایید.

 

ماده 8 -  به منظور حفظ حقوق و منافع خود ، باید قبل از ثبت نام داوطلبانه برای استفاده از خدمات آی پولکس ، کلیه شرایط و ضوابط این قرارداد خدمات کاربر را به دقت مطالعه کرده و کاملاً درک کنید. پس از ثبت نام شما در آی پولکس یا استفاده از پلتفرم ‌ها ، تلقی می‌شود که شما این توافق‌نامه و هر اصلاحیه بعدی را که آی پولکس ممکن است در هر زمانی در آن انجام دهد، کاملاً دنبال کرده و می‌پذیرید. ضمن اینکه تمامی قوانین جدید برای کاربران نمایش داده میشود و تغییر و زمان ایجاد تغییرات نیز ثبت میشوند و اگر شرایط توافقنامه را نقض کنید ، آی پولکس مسئولیتی نخواهد داشت. در صورت عدم پذیرش شرایط جدید استفاده از آی پولکس را متوقف نمایید.

 

ماده 9 - پلت فرم می تواند این موافقتنامه را در هر زمان وابسته به شرایط بیرونی اصلاح کند. به محض هر گونه تغییر در محتوای این توافقنامه ، آی پولکس آخرین نسخه این قرارداد  را منتشر می کند. اگر کاربر همچنان به استفاده از خدمات آی پولکس ادامه دهد ، به منزله این می باشد که کاربر اصلاحات(های) انجام شده توسط آیپولکس در این توافق نامه را می پذیرد و کاربر به شرایط و ضوابط این توافق نامه که اصلاح شده است پایبند خواهد بود.

 

ماده 10 -  تمامی اطلاعیه ها درون ایپولکسی ، پیام های درون وب سایتی ، ایمیل ها ، پیام های متنی کوتاه تلفن همراه ، نرم افزار های ارتباطی اینترنتی و یا تنهای یکی از اینها منتشر می شود.

اعلان‌ها ، موافقت ‌نامه‌ها و اطلاعیه‌ها در روز تحویل به ‌طور مناسب به مخاطبان ارسال شده و به منزله دریافت می باشد . اگر کاربر به دلایل غیر قابل انتساب به ای پولکس (از جمله آدرس ایمیل نادرست یا نامعتبر، شماره تلفن همراه اشتباه یا خاموش ، هر یک از اعلان‌ها ، موافقت‌نامه‌ها یا اعلامیه‌های فوق‌الذکر را در تاریخی که ارائه شده است را دریافت نکند و یا مطالعه نکرده باشد ، آی پولکس به هیچ وجه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

 

فصل 3  کاربران ثبت نام شده

 

ماده 11 - کاربران قبل از دسترسی به خدمات آیپولکس باید در پلتفرم آیپولکس احراز هویت نمایند.

 

ماده 12 - کاربرانی که اشخاص حقیقی هستند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند یا طبق قانون کشوری که در آن مستقر هستند به عنوان اشخاص حقیقی دارای ظرفیت کامل برای حقوق مدنی تلقی شوند و مستقلاً قادر به تحمل مسئولیت مدنی باشند.

 

ماده 13 - سازمان یا هر مؤسسه دیگری که قصد دارد یک شخص حقیقی را از طرف شرکت یا نهاد خود به عنوان کاربر آی پولکس ثبت نام و معرفی کند ، باید نماینده ای را تعیین کند که حداقل 18 سال سن داشته باشد یا طبق قانون کشوری که در آن مستقر است واجد شرایط تلقی شود. 

 

ماده 14 – کشور هر کاربر متناسب با آی پی کاربر احراز میگردد و هر کاربر در زمانی که در یک کشور مستقر است حق مراجعت به کشور ثالث برای استناد به قوانین کشور ثالث نمی باشد.

 

ماده 15 - شما موافقت می‌کنید که اطلاعاتی مانند نام ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن همراه و ملیت خود را همانطور که در صفحه ثبت نام کاربر آی پولکس لازم است ارائه دهید و در صورت استفاده از اسناد مجعول آی پولکس حق دارد تا زمان ارائه اسناد و احراز هویت مجدد ، حساب شما را به حالت تعلیق در آورد.

 

ماده 16 - بعد از ثبت نام کاربر ، ایپولکس این حق را خواهد داشت که از کاربر بخواهد اطلاعات یا داده های بیشتری را مطابق با الزامات جلوگیری از فیشینگ برای اثبات پذیری هویت صاحب حساب ارائه دهد و در صورت عدم موافقت کاربر آی پولکس می تواند حساب او را تا 6 ماه به حالت تعلیق در آورد.

 

ماده 17 - هر کاربر که از آی پولکس استفاده میکند متعهد به انجام  موارد زیر خواهد بود:

 

1: کاربر در آی پولکس ثبت نام می کند و از آی پولکس به منظور تجارت قانونی دارایی های دیجیتال خود استفاده می کند و هیچ قصدی برای استفاده از آی پولکس برای نقض هر قانون یا مقررات یا تضعیف نظم معاملاتی دارایی های دیجیتال ندارد.

 

2: کاربر باید اطلاعات واقعی ، به روز، معتبر و کامل را همانطور که توسط آی پولکس مورد نیاز است ارائه دهد.

 

3: کاربر باید تضمین کند و متعهد شود که وجوهی که کاربر در مبادله از طریق آی پولکس استفاده می کند از منابع قانونی و تجاری است و از هیچ گونه فعالیت یا منابع مالی غیرقانونی به دست نیامده است.

 

4: کاربر موظف است نمایه خود را در صورت هرگونه تغییر در مدارک هویتی خود در کشوری که در آن مستقر است بروز نماید.

 

5: کاربر نباید (چه به عنوان یک فرد یا یک نهاد متشکل) در هیچ یک از گروهک های تروریستی  یا شبه نظامی و یا مناطقی که پرخطر تلقی می شوند مقیم یا مستقر باشد.

 

6: دسترسی به آی پولکس یا استفاده از خدمات آن هیچ قانون یا مقررات قابل اجرا در حوزه قضایی که کاربر در آن ساکن است (هر گونه قوانینی که فروش ، خرید ، نگهداری یا برخورداری از  دارایی های دیجیتال را محدود می کند) را نقض نمی کند و کاربر باید با توجه به قوانین کشور ، منطقه و محل سکونت خود اقدام به فعالیت نماید.

 

7: آی پولکس قوانین بین المللی و تمامی کشور ها را به رسمیت شناخته و به قوانین کشور ها احترام و التزام دارد و ملیت کاربران با آی پی تعیین میگردد و کاربر طبق آی پی خود ملزم به رعایت کشور مستقر در آن می باشد.

 

ماده 18 - در صورتی که اطلاعات ارسال شده توسط کاربر نادرست ، اشتباه و ناقص باشد ، آی پولکس حق دارد به اطلاعات ارائه شده توسط کاربر استناد کند.

 

ماده 19 - اگر کاربر هر یک از تعهدات خود را طبق ماده 17 این توافقنامه نقض کند

 

1: آی پولکس حق دارد اقداماتی مانند تعلیق حساب کاربر در آی پولکس و قطع دسترسی کاربر برای استفاده از بخشی یا تمام عملکردهای خدمات آی پولکس (از جمله دسترسی به دارایی های دیجیتال) اتخاذ کند. در این صورت ، آی پولکس به هیچ وجه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت و کاربر متعهد می شود که تمامی هزینه ها یا زیان های مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از آن را متقبل شود.

 

2: اگر به دلیل عدم به ‌روزرسانی نمایه کاربر یا ارائه اطلاعات درخواست شده توسط آی پولکس از کاربر (اعم از کارت بانکی ، شبا ، آدرس کیف پول و یا آی دی حساب های بین المللی) خدمات آی پولکس قابل ارائه نباشد یا خطایی در ارائه چنین خدماتی رخ دهد ، برای لغو تراکنش یا امتناع از پرداخت ، آی پولکس هیچ مسئولیتی ندارد. و تمام عواقب منحصراً بر عهده کاربر خواهد بود.

 

3: کاربر متحمل هرگونه خسارت مستقیم یا غیرمستقیم و پیامدهای نامطلوب ناشی از نقض هر یک از تعهدات خواهد بود. همه سودهای غیرقانونی که کاربر ممکن است از چنین تخلفی به دست آورد کسر می شود و آی پولکس این حق را برای خود محفوظ می دارد که کاربران را مسئول نگه دارد.

 

ماده 20 - پس از ارائه قانونی ، کامل و مؤثر کلیه اطلاعات لازم برای ثبت نام و تأیید صحت این اطلاعات ، مراحل ثبت نام تکمیل می شود که پس از آ ن، شما رسماً کاربر آی پولکس شده و می توانید به عنوان کاربر وارد آی پولکس شوید .

 

ماده 21 - آی پولکس این حق را خواهد داشت که در صورتی که متوجه شود که کاربر ربات  است ، ثبت نام یک ربات را به عنوان یک کاربر خاتمه دهد یا دسترسی ربات به حساب کاربری خود در آی پولکس را قطع کند حتی اگر صاحب آن ربات یک شخص حقیقی باشد. این اقدام مناسب برای جلوگیری از سرمایه گذاری های پر خطر و بدافزارها می باشد.

 

ماده 22 - علی‌رغم سایر شرایط و ضوابط این توافق‌نامه ، آی پولکس این اختیار را دارد که تعیین کند که آیا ثبت نام کاربری که قبلاً احراز هویت شده را لغو کند مجدد از او بخواهد که احراز هویت جدیدی را انجام دهد.( این اقدام برای جلوگیری از دسترسی شخصی های ثالث به روش های هک و یا سرقت رمز عبور حساب کاربران است)

 

ماده 23 - کاربران بر اساس اراده آزاد خود به عنوان کاربران آی پولکس ثبت نام می کنند. آی پولکس آنها را مجبور نمی کند ، القا نمی کند ، فریب نمی دهد یا به شکلی غیرمنصفانه بر آنها تأثیر نمی گذارد تا در آی پولکس ثبت نام کنند.

 

فصل 4 محتوای خدمات آی پولکس در قبال کاربران

 

ماده 24 - آی پولکس خدمات زیر را به کاربرانی که ثبت نام خود را در آی پولکس تکمیل کرده اند ارائه می دهد

 

1: اطلاعات مربوطه به تراکنش ها(انتقالات) بدون قید و افشای هویت ، در پروژه های ارزهای دیجیتال منتشر می شود.(توضیحات تکمیلی در ماده 25 )

 

2: نقل قول و اطلاعات معاملاتی در زمان واقعی پروژه های ارز های دیجیتال مختلف

 

3: خدمات تجارت و مبادله مستقیم یا غیرمستقیم ارزهای دیجیتال

 

4: خدمات پستیبانی مشتری

 

5: خدمات فنی و مدیریتی

 

ماده 25 – آی پولکس ، همانطور که صاحبان پروژه های ارزهای دیجیتال به آن اعتماد دارند ، اطلاعات مربوط به تراکنش‌های و انتقالات دارایی‌های دیجیتال را مطابق با ماده 24 این موافقتنامه بدون قید هرگونه هویت افراد منتشر می‌کند و خدمات متقابل را ارائه می دهد. آی پولکس تنها مسئول بررسی متن اطلاعات منتشر شده توسط صاحبان پروژه های دارایی دیجیتال است و هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت ، کامل بودن یا قانونی بودن چنین اطلاعاتی را تضمین نمی کند و نمی پذیرد. کاربران باید بر اساس قضاوت مستقل خود تصمیم بگیرند و ا مشاوران خود کمک بگیرند ویا تحقیقات خود را انجام دهند. اگر کاربران مبادلات ارزهای دیجیتال را بر اساس چنین اطلاعاتی انجام دهند ، خطرات ناشی از آن منحصراً متوجه خود کاربران خواهد شد و کاربران حق ندارند بر اساس چنین خطراتی ادعای قانونی به آی پولکس ارائه کنند. هر گونه اختلاف بین یک کاربر و مالک پروژه دارایی دیجیتال که ناشی از تراکنش یا مربوط به آن باشد ، توسط خود طرفین حل و فصل خواهد شد و آی پولکس هیچ گونه ریسک تراکنش در قبال دارایی و ارزهای دییجیتال یا مسئولیت قانونی ندارد.

 

ماده 26 - خدمات مبادله  ارزهای دیجیتال ذکر شده در ماده 24 این موافقتنامه شامل موارد زیر خواهد بود:

 

1: حساب های کاربری: یک حساب کاربری پس از ثبت نام  کاربر و احراز هویت در آی پولکس ایجاد می شود. 

 

2: تجارت دارایی دیجیتال: کاربران می توانند دستورالعمل های تجارت دارایی دیجیتال را از طریق آی پولکس مشاهده کنند و سایر دارایی های دیجیتال را با دارایی های دیجیتال در حساب های کاربری خود معامله کنند.

 

3: واریز و برداشت دارایی های دیجیتال: یک کاربر می تواند دارایی های دیجیتال را از آدرس های دیگر به آدرس های تعیین شده در حساب کاربر انتقال دهد یا دارایی های دیجیتال را از حساب کاربر به آدرس های دیگر منتقل کند.

 

4: به‌روزرسانی وضعیت معاملات : کاربر تأیید می‌کند که وضعیت تجارت دارایی دیجیتال تأیید شده توسط کاربر مطابق با رویه‌های خدمات در آی پولکس ، به دستورالعملی غیرقابل برگشت برای آی پولکس تبدیل می‌شود تا معاملات یا عملیات مربوطه را برای کاربر انجام دهد. کاربر موافقت می کند که زمان اجرای دستورالعمل های مربوطه باید بر اساس زمان قابل ارائه  در عملیات پلت فرم در سیستم باشد.

 

5: اجرای دستورالعمل های معاملاتی : پلت فرم دستورالعمل های معاملاتی کاربر را در زمانی که کاربر دستورالعمل ها و داده های معاملاتی را وارد می کند ، ارسال می کند. کاربر می‌داند که آی پولکس هماهنگ‌کننده تراکنش‌های دارایی دیجیتال است ، نه خریدار یا فروشنده‌ای که خود در تراکنش دارایی‌های دیجیتال شرکت می‌کند ، و آی پولکس هیچ گونه خدماتی در قبال انصراف از معامله و یا مناقصه با توجه به قانون هیچ کشوری ارائه نمی‌کند زیرا که وظیفه آی پولکس تنها ارسال پیشنهاد قیمت ها و یافتن مشتری میباشد و در صورت تایید توسط فروشنده یا خریدار قابل بازگشت و انصراف نمی باشد.

 

6: استعلام تراکنش: آی پولکس تمام عملیات کاربر را در آی پولکس ثبت خواهد کرد ، و تنها دسترسی به سوابق تراکنش توسط کاربر مهیا می باشد. کاربر می‌تواند چنین سوابق تراکنش‌هایی را در هر زمانی از طریق حساب کاربری خود مشاهده نماید.

 

7: رسیدگی به خرابی‌های سیستم: اگر آی پولکس خطای مدیریتی ناشی از نقص سیستم یا هر دلیل دیگری را کشف کند ، در صورتی که به دلیل چنین خطایی ، کاربر در واقع دارایی های دیجیتال بیشتر یا کمتر از مقداری که کاربر باید دریافت می کرد دریافت کند و یا قیمت ارزی به دلیل تقسیم و تغییرات توسط مدیران پروژه آن توکن اصلاح و بصورت دستی از نقطه شروع ِصفر افزایش یابد( در واقع قیمت جدیدی توسط مدیران پروژه برای آن توکن تعیین گردد) ، آی پولکس بدون در نظر گرفتن ماهیت و دلیل خطا ، این حق را برای خود محفوظ می دارد که چنین تراکنش ها و توکن و دارایی های نادرست انجام شده را تصحیح کند و در صورت برداشت کاربر باید آن را بازگرداند. 

 

ماده 27 - به جز خدمات ذکر شده در ماده 24 این موافقتنامه و خدمات فنی اعلام شده ، آی پولکس نمی تواند هیچ گونه نظر سرمایه گذاری ، حقوقی ، مالیاتی یا سایر نظرات حرفه ای را در رابطه نوسانات بازار و یا قوانین کشورها به کاربران ارائه دهد.

 

ماده 28 - خدمات ارائه شده توسط  آی پولکس به کاربران در هر کشور یا منطقه ای که تشخیص دهد خدمات ارائه شده توسط آی پولکس غیرقانونی است ، طبق قوانین تدوین شده آن منطقه خدمات مربوطه منعطف شده یا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

ماده 29 - کاربران در فرآیند معامله دارایی های دیجیتال با استفاده از این آی پولکس باید قوانین معاملاتی زیر را رعایت کنند:

 

1: مرور اطلاعات معاملات: هنگام مرور اطلاعات معاملاتی در آی پولکس ، کاربران باید تمام محتوای موجود در اطلاعات معاملاتی ، از جمله قیمت خرید ، مقدار خرید ، هزینه های مبادله و گزینه خرید یا فروش را به دقت بررسی کنند. کاربران می بایست پس از مشاهده کامل اطلاعات معاملاتی ، بر روی دکمه انجام معامله کلیک کنند در غیر اینصورت آی پولکس هیچگونه مسولیتی نخواهد داشت.

 

2: ارائه امانت: پس از مشاهده و دریافت کامل کلیه محتوای اطلاعات معاملات ، کاربران می توانند اطلاعات معاملات دارایی دیجیتال را وارد کرده و پس از تأیید صحت اطلاعات ، تراکنش را ارسال کنند. پس ارسال تراکنش به صف خرید یا فروش ، کاربر به عنوان یک عامل ، برای انجام تراکنش متناظر با ورودی اطلاعات توسط کاربر، به آی پولکس اجازه یافتن مشتری و انجام معامله را داده است. کاربر تأیید می کند و موافقت می کند که وقتی گزینه قیمت بازار و قیمت سریع را برای تراکنش دارایی دیجیتالی انتخاب میکند ، آی پولکس به طور خودکار مطابقت تراکنش را برای یافتن بهترین قیمت بازار در صف خرید یا فروش آی پولکس را بدون اطلاع قبلی به کاربران تکمیل و معامله می کند.

 

3: استعلام جزئیات تراکنش: یک کاربر می تواند سوابق تراکنش مربوط به دارایی های دیجیتال را از طریق جزئیات تراکنش در حساب شخصی خود مشاهده کند..

 

4: ابطال یا اصلاح واگذاری: کاربر حق دارد در هر زمانی قبل از تکمیل و تایید از طرف خریدار یا فروشنده ، تراکنش دارایی دیجیتال را لغو یا اصلاح کند.

 

ماده 30 - آی پولکس این حق را دارد که به هر یک از دلایل زیر برخی یا همه خدماتی را که آی پولکس به کاربر ارائه می‌دهد اصلاح ، تعلیق یا به طور دائم خاتمه دهد :

 

1: همانطور که توسط هر یک از قوانین ، مقررات ، دستورات کشور مستقل یا منطقه ای که کاربر در آن مستقر است ، الزامی است.( البته قبل از اجرا اطلاعرسانی خواهد شد و کاربر حق توقف فعالیت قبل از اجرا را دارد)

 

2: چنانچه اقدامی توسط آی پولکس برای حفاظت از منافع مشروع خود یا مشتریان آن لازم باشد

 

3: هر گونه تغییر در قوانین تجارت دارایی های دیجیتال وجود دارد

 

4: و هر دلیل موجه دیگری

 

ماده 31 - اگر آی پولکس برخی یا همه خدماتی را که آی پولکس به یک کاربر ارائه می‌دهد بر اساس ماده 30 این توافق‌نامه تغییر، تعلیق یا به ‌طور دائم خاتمه دهد ، تاریخ لازم‌الاجرا شدن چنین تغییر، تعلیق یا فسخ منوط به اعلام آی پولکس خواهد بود.

 

فصل 5 خدمات فیات

 

ماده 32 - کاربران درک و توافق دارند که:

 

1: آی پولکس ارائه دهندگان نقدینگی و سازندگان بازار را به عنوان ارائه دهندگان خدمات مالی برای ارائه خدمات مبادله دارایی فیات به دیجیتال (بسته به حوزه قضایی کاربران و ارز فیات با کاربر) درگیر کرده است. و در بعضی مناطق کاربران یا آی پولکس نمیتوانند از فیات های مختلف استفاده نمایند. 

 

2: آی پولکس در کشورهای که خروج فیات کاغذی و یا ارزهای کاغذی مختلف ممنوع می باشد فعالیت محدودی دارد و کاربران باید این موضوع را درک نمایند .

 

3: آی پولکس هیچ تعهد یا مسئولیتی در قبال معاملات فیات توسط کاربر ندارد.

 

4: استفاده از خدمات فیات تابع شرایط و ضوابط ارائه دهندگان خدمات مبادله فیات خواهد بود و توسط قوانین مبادله شرکت های ارائه دهنده این خدمات اداره می شود.

 

5: اگر کاربران هر یک از شرایط مندرج در این توافقنامه یا سایر شرایط و ضوابط را نقض کنند آی پولکس این حق را برای خود محفوظ می دارد که به ارائه دهندگان خدمات صرافی دستور دهد تا هرگونه خدمات فیات را محدود یا هر گونه تدابیر لازم دیگر را اعمال کنند .

 

فصل 6 امنیت و مدیریت حساب

 

ماده 33 - کاربران می دانند و توافق می کنند که مسئولیت نگهداری و امنیت رمزهای عبور بر عهده کاربران است. کاربران مسئولیت کامل کلیه اقدامات و اظهارات انجام شده با استفاده از حساب ها و رمز عبور را بر عهده خواهند گرفت و با موارد زیر موافقت می کنند :

 

1: کاربران باید گذرواژه‌هایی را مطابق با قوانین مربوطه و درخواست‌های مربوطه آی پولکس ایجاد کنند. (شامل رمز عبور ورود به سیستم ، رمز عبور صندوق ، شماره تلفن همراه ثبت شده هنگام ثبت حساب‌ها ، کدهای تأیید تلفن همراه که از طریق تلفن همراه دریافت می‌شوند هستند).

 کاربران باید از انتخاب کلمات یا تاریخ‌های بیش از حد واضح به عنوان رمز عبور خود اجتناب کنند ، از جمله: نام کاربران ، نام مستعار ، تاریخ تولدها ، و عبارت های قابل حدس. 

 

2: کاربران نباید حساب یا رمز عبور خود را برای هیچ شخص دیگری فاش کنند و همچنین نباید از حساب یا رمز عبور شخص دیگری استفاده کنند. اگر حساب کاربری به طور غیرقانونی توسط شخص دیگری به دلیل عوامل غیر قابل انتساب به آی پولکس مانند هک و نفوذ ، ویروس یا سهل انگاری کاربر مورد استفاده قرار گیرد ، آی پولکس هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت.

 

3: قرض دادن ، اجاره دادن ، انتقال و واگذاری حساب به هر صورتی در پلت فرم به هر شخص ثالثی ممنوع می باشد و عواقب آن متوجه کاربر خواهد بود و آی پولکس هیچ مسولیتی نخواهد داشت.

 

4: آی پولکس دستورالعمل ها و درخواست های کاربران را از طریق حساب ها و رمزهای عبور کاربران تشخیص می دهد. کاربران بدینوسیله تأیید می‌کنند که تمامی رفتارهای آنها در آی پولکس پس از ورود به آی پولکس با استفاده از حساب‌ها و رمزهای عبور خود ، نماینده خود کاربران است. سوابق اطلاعات الکترونیکی که در اثر فعالیت حساب‌های کاربران ایجاد می‌شود، همگی شواهد معتبری از رفتار کاربران است و کاربران مسئولیت‌های ناشی از آن را بر عهده خواهند داشت.

 

5: کاربران باید پس از اینکه آی پولکس کاربران را از خطر امنیتی قابل پیش‌بینی مطلع کرد اقدامات مناسب را برای اطمینان از امنیت حساب‌ها و رمزهای عبور خود ، اتخاذ کنند( از جمله تغییر سریع رمزهای ورود).

 

6: در صورتی که شخصی از حساب و رمز عبور یک کاربر بدون مجوز کتبی و رسمی استفاده کند ، آی پولکس این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که کاربر واقعی را نیز به طور مشترک و جداگانه مسئول و پاسخگو بداند.

 

ماده 34 - اگر کاربر متوجه شود که شخص ثالثی به طور متقلبانه از حساب کاربری و رمز عبور کاربر استفاده یا سواستفاده کرده و یا اختلاس یا کلاهبرداری کرده است ، یا استفاده چنین شخص ثالثی از حساب کاربر فاقد مجوز لازم باشد ، کاربر باید سریعا به آی پولکس به روشی مؤثر اطلاع دهد و درخواست از آی پولکس برای تعلیق خدمات مربوطه را بخواهد ، در غیر این صورت تمام مسئولیت های ناشی از چنین استفاده ای منحصراً بر عهده کاربر خواهد بود. علاوه بر این ، کاربر می‌داند که آی پولکس به یک دوره زمانی معقول برای انجام درخواست کاربر نیاز دارد. آی پولکس مسئولیتی در قبال هرگونه ضرری که ممکن است در ارتباط با استفاده شخص ثالث از خدمات قبل از اقدام آی پولکس ایجاد شود نخواهد داشت.

 

ماده 35 - در صورتی که آی پولکس بر اساس گزارشها و تشخیص کارشناسان خود احتمال دهد که ممکن است یک رویدادی امنیت مبادله را تضعیف کند ، آی پولکس حق تعلیق ، قطع یا پایان تمام یا بخشی از خدمات آی پولکس (از جمله خدمات مبتنی بر هزینه) را خواهد داشت. رویدادهای قابل رخداد شده عبارتند از::

 

1: زمانی که آیپولکس تشخیص دهد اطلاعات ارائه شده توسط کاربر معتبر یا کامل نیست ، به عنوان مثال زمانی که کاربر بر اساس اطلاعات هویتی هر شخص دیگری (بدون مجوز لازم) استفاده می کند و یا در پلت فرم ثبت نام می کند. حتی زمانی که یک بار در گذشته هویت کاربر تایید شده باشد آی پولکس میتواند برای اطمینان مجدد از کاربر بخواهد که احراز هویت جدیدی را انجام دهد.

 

 2: هرگونه تراکنش غیرعادی  و یا مشکوک که توسط کاربر انجام شود و یا هر تراکنش غیرقانونی که مشکوک باشد.

 

3: زمانی که آی پولکس تشخیص دهد که فعالیت کاربر مشکوک به مشارکت در پولشویی ، جابجایی پول فیات از مبدا ممنوعه ، فروش و بازاریابی هرمی ، استفاده متقلبانه یا سایر فعالیت هایی که آی پولکس معتقد است خطرناک یا غیرقانونی هستند.

 

 4: زمانی که آی پولکس متوجه شود که کاربر از هرگونه ابزار فنی غیرقانونی یا نامناسب برای شرکت در هر فعالیتی استفاده می کند که امنیت مبادلات را به خطر می اندازد یا بر تجارت منصفانه تأثیر می گذارد ، از جمله دستکاری در داده های تراکنش ، سرقت اطلاعات مشتری ، سرقت داده های تراکنش ، حمله به سایر حساب های ثبت شده. 

 

 5: در مواقعی که آی پولکس تشخیص دهد کاربر هر یک از قوانین مندرج در این توافقنامه یا روح آن را نقض کرده است.

 

6: حساب کاربری که مقدار دارایی دیجیتال در آن صفر است و برای 10 سال متوالی وارد نشده یا واقعاً استفاده نشده و هیچ سابقه تراکنشی نداشته است.

 

 7: هر شرایط دیگری که حساب کاربر این توافقنامه را نقض می کند.

 

8: سایر شرایطی که تحت آن ای پولکس  بر اساس نیاز خود ، اقدام به تعلیق ، قطع یا خاتمه تمام یا بخشی از خدمات (از جمله خدمات مبتنی بر هزینه) ارائه شده به کاربران تحت این توافقنامه و حذف یا حذف اطلاعات ثبت نام دارد. (بر اساس امنیت معاملات و دلایل جلوگیری از هک سیستم ها)

 

ماده 36 - هنگامی که کاربر تصمیم می گیرد استفاده از حساب کاربری خود را برای همیشه و دائمی متوقف کند ، ابتدا باید تمام بدهی های معوقه ( در صورت وجود) از جمله هزینه های خدمات مارجین و یا وام ها و موارد دیگر را پرداخت کند. سپس تمام دارایی های دیجیتال موجود (در صورت وجود) را از حساب کاربر خارج کند( توکن هایی که واجد شرایط برداشت هستند) و برای مسدود کردن حساب کاربری به آی پولکس درخواست دهید و پس از تایید  حساب کاربری به طور کامل حذف میگردد.

 

ماده 37 - کاربر موافقت می کند که در صورت عدم تکمیل مراحل تأیید هویت حساب کاربری خود و عدم ثبت حداقل 1 تراکنش در حساب کاربری برای یک سال متوالی ، آی پولکس این حق را دارد که خدمات و اطلاعات کاربر را قطع کند. در صورتی که هیچ موجودی اعم از ارزهای فیات یا دارایی های دیجیتال در حساب کاربر وجود نداشته باشد بدون اطلاع قبلی آی پولکس نهایتا تا 10 سال حساب کاربری و همه مطالب و فایل‌های مرتبط در حساب کاربری را تعلیق ، بسته یا حذف کند.

 

ماده 38 - کاربر موافقت می کند که تعلیق ، قطع یا فسخ حساب کاربری به منزله خاتمه مسئولیت های کاربر نیست. کاربر همچنان در قبال هرگونه نقض احتمالی توافق نامه یا آسیب هایی که ممکن است به دلیل ارتباط با رفتار کاربر در طول زمانی که کاربر از خدمات ارائه شده توسط آی پولکس استفاده می کند ایجاد شود ، مسئول خواهد بود. علاوه بر این ، آی پولکس ممکن است برای دلایل امنیت سیستم ها وجلوگیری از هک توسط کاربران مشکوک ، به حفظ اطلاعات مربوط به کاربر ادامه دهد.

 

فصل 7 ضمانت ها و تعهدات کاربران

 

ماده 39 - کاربران متعهد می شوند که هرگز از خدمات آی پولکس برای اهداف غیرقانونی یا به روش های غیرقانونی استفاده نخواهند کرد و متعهد می شوند که از قوانین و مقررات مربوطه کشوری که در آن مستقر هستند و همچنین کلیه رویه های بین المللی مربوط به استفاده از اینترنت و رعایت تمامی پروتکل ها ، قوانین و رویه های شبکه مربوط به خدمات آی پولکس پیروی کنند.

 

ماده 40 - کاربران موافقت می‌کنند و تضمین می‌کنند که از خدمات آی پولکس برای تجاوز به حقوق و منافع اشخاص ثالث یا هرگونه رفتار غیرقانونی استفاده نخواهند کرد و در صورت تخطی از این ضمانت ، تمامی مسئولیت‌های قانونی را بر عهده خواهند داشت. تخلفات و رفتارهای فوق الذکر عبارتند از:

 

1: دسترسی به خدمات آی پولکس به نام هر شخص دیگری بدون داشتن مجوز لازم توسط آن شخص.

 

2: شرکت در هر گونه معامله غیرقانونی ، مانند قاچاق سلاح گرم ، مواد مخدر، کالاهای ممنوعه در کشوری که کاربر مستقر می باشد ، خرید و فروش نرم افزار ویروسی و یا سایر موارد ممنوعه.

 

3: ارائه اطلاعات و خدمات قمار یا ترغیب هر شخص دیگری به هر طریقی برای شرکت در سایت های شرط بندی که اطلاعات و داده های فریبنده ای برای کلاهبرداری نامحسوس از کاربران خود دارند.

 

4: مشارکت در فعالیت‌های مشکوک به پولشویی، تروریستی یا فروش و زیرمجموعه گیری های هرمی.

 

5: درگیر شدن در هر اقدامی  که ممکن است منجر به آسیب‌ پذیری در برابر ویروس رایانه ای شود یا به سیستم خدمات آی پولکس یا داده‌های موجود در آن آسیب برساند.

 

6: استفاده از سیستم خدمات آی پولکس برای شرکت در هر فعالیتی که ممکن است بر عملکرد عادی اینترنت یا شبکه رایانه همراه  تأثیر منفی بگذارد.

 

 7: ایجاد اختلال مغرضانه در روند عادی تراکنش دارایی های دیجیتال و برهم زدن نظم تجارت ارز های دیجیتال.

 

8: استفاده از هر وسیله فنی یا ابزارهای دیگر برای اختلال در عملکرد عادی آی پولکس یا تداخل در استفاده از خدمات پلت فرم توسط هر کاربر دیگری.

 

9: بدنام کردن و لطمه وارد کردن با سوء نیت به آی پولکس از طریق جعل اسناد ، اغراق ، نشر اکاذیب و جوسازی رسانه ای.

 

10: هر رفتار دیگری که به طور موجه توسط پلت فرم نامناسب تشخیص داده شود.

 

ماده 41 – آی پولکس این حق را برای خود محفوظ می دارد که بر اساس تصمیم گیری مستقل ، انواع اطلاعات کاربر در آی پولکس را که مطابق با خط مشی های قانونی یا نادرست یا نامناسب است ، بدون اطلاع کاربر و بدون هیچ گونه فرضی حذف کند. در صورتی که کاربر مفاد فوق را رعایت نکند ، آی پولکس حق دارد اقداماتی مانند تعلیق یا بستن حساب کاربری را بر اساس تصمیم گیری مستقل خود و بدون بر عهده گرفتن هیچ گونه مسئولیتی انجام دهد.

 

ماده 42 - کاربر موافقت می کند که اگر شخص ثالثی که در آی پولکس حساب کاربری دارد ادعا یا تقاضای غرامت (از جمله هزینه های وکالت) را به این دلیل که کاربراین قرارداد و توافق نامه را نقض کرده و نقض آن باعث  وارد شدن خسارت به ان شخص ثالث گردیده است و یا هر سندی را که با ارجاع در این توافق نامه گنجانده شده است را نقض کند. و یا حتی با استفاده کاربر از خدمات مجاز آی پولکس حقوق شخص یا اشخاص ثالثی را نقض کرده باشد ، آی پولکس به تقاضای شخص ثالث در صورتی که کاربر آی پولکس باشد و گروه های وابسته به او ، شرکای همکاری ، مدیران و کارمندان آن را در برابر چنین ادعایی جبران کرده و بی ضرر نگه می دارد. 

 

ماده 43 - کاربر متعهد می شود اگر آی پولکس یا هر کاربر دیگری در آی پولکس به دلیل نقض تعهدات فوق و تمامی ماده و تبصره های این توافق نامه(توسط کاربر) متحمل ضرر شوند ، کاربر مسئولیت های مربوطه و جبران خسارات را بر عهده خواهد گرفت.

 

ماده 44 - کاربران درک می کنند و موافقت می کنند که آی پولکس خدماتی را به کاربران واجد شرایط ارائه می دهد. آی پولکس هیچ مسئولیتی در قبال نتایج سرمایه گذاری یا تجارت دارایی های دیجیتال در آی پولکس را نمی پذیرد. آی پولکس تعهدی برای تضمین موفقیت سرمایه گذاری کاربران ندارد. زیان های ناشی از سرمایه گذاری یا تراکنش کاربران در دارایی های دیجیتال منحصراً توسط کاربران متحمل می شود و آی پولکس به هیچ وجه مسئول چنین ضرری نیست.

 

ماده 45 - کاربر موافقت می کند که مسئولیت کلیه فعالیت هایی ممکن است در حساب کاربری وی اتفاق بیافتد که دلیل آن عدم رعایت موارد امنیتی  و راهکارهای نگهداری از حریم خصوصی کاربر باشد (از جمله افشای اطلاعات ، انتشار اطلاعات ، کلیک ها برای موافقت با قراردادهای مختلف یا جابجایی های دارایی ها و خرید و فروش ها ، آپلود و ارسال اسناد مختلف ، کلیک و تایید برای موافقت یا  تمدید قراردادها یا کلیک‌های مختلف برای موافقت با تراکنش‌های نقدی دیجیتال) و در طول فعالیت‌های فوق‌الذکر، در صورتی که کاربر با شرایط و ضوابط این توافق‌نامه یا دستورالعمل‌های عملیاتی در قوانین معاملات و استفاده از آی پولکس منتشر شده توسط آی پولکس عمل نکند ، آی پولکس به هیچ وجه مسئولیتی ندارد.

 

ماده 46 - کاربران موافقت می کنند که آی پولکس حق دارد در طول ارائه خدمات (از جمله درج آگهی در هر صفحه از وب سایت یا اپلیکیشن های آی پولکس) تبلیغات تجاری مختلف یا سایر اطلاعات تجاری از هر نوع را به طرق مختلف درج کند و کاربران نیز موافقت می کنند. همچنین تبلیغات تجاری یا سایر اطلاعات تجاری مرتبط که آی پولکس از طریق ایمیل یا وسایل دیگر برای کاربران ارسال می کند.

 

ماده 47 - کاربران موافقت می‌کنند که اگر کاربر در ارتباط با هر مبادله دارایی دیجیتال با مالک پروژه یا هر شخص ثالث دیگری اختلاف داشته باش د، نباید از آی پولکس درخواست کند اطلاعات مربوطه را از طریق کانال‌هایی غیر از کانال‌های قضایی یا اداری ارائه کند و ارائه اطلاعاتی نیز که باعث نقض حقوق سایر کاربران میشوند از اختیار آی پولکس خارج بوده و ترتیب اثر داده نمیشوند.

 

فصل 8 قطع یا خرابی سرویس

 

ماده 48 - کاربران موافقت می‌کنند که با توجه به ماهیت منحصربه‌ فرد اینترنت ، آی پولکس تضمین نمی‌کند که سرویس‌ها قطع نخواهند شد و همچنین به موقع بودن ویا امنیت سرویس‌ها را بطور 100 درصد تضمین نمی‌کند. اگر سیستم به دلیل هر رویدادی نتواند به طور عادی کار کند و در نتیجه کاربران نتوانند از هیچ یک از خدمات آی پولکس استفاده کنند یا استفاده آنها از خدمات تحت تأثیر قرار گیرد ، آی پولکس هیچ مسئولیتی در قبال کاربران یا هر شخص ثالثی ندارد.  وقایع ذکر شده عبارتند از:

 

1: جایی که سیستم پلت فرم برای تعمیر و نگهداری خاموش می شود

 

2: در مواردی که در تجهیزات مخابراتی خطا یا نقصی وجود داشته باشد که در نتیجه آن امکان انتقال داده وجود نداشته باشد.

 

3: در مواردی که خدمات آی پولکس به دلیل عواملی مانند جلوگیری از حملات هکرها ، تنظیمات فنی یا قطع از طرف سازمان و شرکت های ارائه دهندگان خدمات اینترنت ، شبکه و سرور ، ارتقاء وب سایت یا اپلیکیشن ها باعث قطع یا تأخیر در عملکرد آی پولکس می شود و  همچنین کلیه رخ دادهایی که خارج از اختیار آی پولکس بوده و ایجاد اقدامی هرچند زیان آور توسط آی پولکس را اجتناب ناپذیر میکند.

 

4: در مواردی که سیستم پلت فرم به دلیل عوامل فورس ماژور مانند طوفان ، زلزله ، سونامی ، سیل ، قطع برق ، جنگ ، حملات تروریستی و غیره قادر به عملکرد نیست.

 

فصل 9 محدوده و محدودیت مسئولیت ها

 

ماده 49 – آی پولکس هیچ گونه تضمین و اطمینان 100 درصدی برای خدمات آی پولکس از جمله موارد زیر را تایید نمی کند:

 

1: اینکه احساس شود خدمات آی پولکس همه نیازهای کاربران را برآورده می کند

 

2: یا همیشه خدمات پلت فرم به موقع و بدون هیچ گونه تداخل یا خطا ارائه می شود

 

3: و یا اینکه هر محصول ، خدمات ، اطلاعات یا سایر مطالبی که توسط کاربران از طریق خدمات آی پولکس خریداری یا به دست آمده است انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد.

 

4: تصور شود کلیه اطلاعات ، برنامه ها ، متن ، داده ها و سایر اطلاعات موجود در آی پولکس کاملاً ایمن و عاری از تداخل و تخریب توسط هر گونه عوامل خارجی و مخرب مانند ویروس ها و تروجان ها هستند.

 

5: و یا اینکه تمام نتایج محاسباتی تراکنش ها به درستی توسط آی پولکس تأیید شده است. روش‌های محاسبه مربوطه در آی پولکس منتشر می‌شود، اما آی پولکس نمی‌تواند تضمین کند که خطا یا تداخلی در چنین محاسبه‌ای وجود ندارد.

 

ماده 50 - کاربران می‌پذیرند و موافقت می‌کنند که آی پولکس تحت هیچ شرایطی مسئولیت هیچ یک از رویدادهای زیر را بر عهده نخواهد گرفت :

 

1: از دست دادن سرمایه کاربران به واسطه سرمایه گذاری های مختلف در دارایی های دیجیتال

 

2: ضرر در معاملات مختلف کاربران یا ضرر در معاملات قراردادی

 

3: خسارات ناشی از قطع ، تعلیق یا خاتمه خدمات به دلایل ذکر شده در این توافق نامه

 

 

4: تلفات ناشی از مشکلات انتقال یا اختلال در داده ها و اطلاعات

 

5: از دست دادن فرصت های سرمایه گذاری یا تجاری به هر دلیلی

 

6: از دست دادن اعتبار یا شهرت هر یک از کاربران به دلیل عدم موفقیت در سرمایه گذاری ها

 

7: خسارات هایی که به دلیل از دست دادن یا آسیب به داده ها رخ میدهد

 

8: هزینه و کارمزد خرید محصولات ، مبادلات یا خدمات جایگزین مختلف

 

9: هرگونه خسارات غیرمستقیم ، خاص یا اتفاقی ، ناشی از نقض (از جمله نقض عمدی و سهل انگاری) ، نقض توافق یا هر دلیل دیگری ، صرف نظر از اینکه این خسارات به طور منطقی توسط پلت فرم قابل پیش بینی است یا خیر ، یا اینکه پلت فرم قبلاً از احتمال چنین خساراتی مطلع بوده یا خیر.

 

ماده 51 - کاربران درک می کنند و موافقت می کنند که تحت هیچ شرایطی ، آی پولکس ملزم یا موظف به جبران تمام یا بخشی از خسارات کاربران (بدون مستثنی) نخواهد بود از جمله:

 

 1: جایی که آی پولکس به طور منطقی تشخیص داده است یا مشکوک شده که رفتار کاربران در آی پولکس غیرقانونی یا غیراخلاقی است.

 

2: در مواردی که کاربران به اشتباه تصور می کنند که ضرر و زیان ناشی سرمایه هایشان از عوامل منتسب به آی پولکس است.

 

3: هر گونه زیان دیگر ناشی از عوامل غیر قابل انتساب به آی پولکس.

 

ماده 52 - کیفیت و محتوای خدمات ارائه شده توسط هر یک از شرکای خدمات آی پولکس به عهده خود آن شرکای همکاری خواهد بود. محتوای آی پولکس ممکن است شامل سایر وب سایت های تحت مالکیت ، کنترل یا اداره شده توسط اشخاص ثالث باشد (از این پس به عنوان "وب سایت های شخص ثالث" نامیده می شود). آی پولکس نمی تواند تضمین کند و هیچ تعهدی برای تضمین صحت هر گونه اطلاعات در وب سایت های شخص ثالث ندارد. کاربران تأیید می کنند که مطابق با قرارداد ها و توافق نام های آنها از خدمات وب سایت های شخص ثالث استفاده می کنند. وب‌سایت‌های شخص ثالث نه توسط آی پولکس توصیه می‌شوند و نه معرفی می‌شوند. کاربران باید در مورد محتوا و اعتبار آنها بصورت مستقل تصمیم گیری و اقدام کنند.

همچنین کاربران باید بدانند که از تبلیغات و هر گونه اطلاعات دیگر که در وب سایت های شخص ثالث معرفی میگردند به صلاحدید خود و پذیرش ریسک های مربوطه استفاده کنند ، که همه آنها به هیچ وجه به آی پولکس مرتبط نیستند.

 

ماده 53 – اخبار ، توصیه ها  و کلیه اطلاعاتی که توسط آی پولکس  به کاربران از اعلان های آی پولکس و یا کارکنان آن یا از طریق خدمات عمومی آی پولکس اعم از کتبی یا شفاهی در شبکه های رسانه ای مختلف به دست می‌آورند ، هیچ تضمین و مسولیتی در قبال نتایج عملکرد های کاربران در واکنش به این اخبار و اطلاعات را نمی پذیرد و باید با دانش و تحقیق و تفسیر های مختلف به صلاحدید و مسولیت خود اقدام نمایند.

 

ماده 54 – آی پولکس صحت ، اعتبار، امنیت یا یکپارچگی پیوندهای خارجی را که به منظور ایجاد راحتی برای کاربران فهرست می‌کند را تضمین نمی‌کند. علاوه بر این  آی پولکس هیچ مسئولیتی در قبال محتوای هیچ صفحه اینترنتی و وب سایتی را که چنین پیوندهای خارجی ممکن است به آن اشاره کنند و بر عهده نمی گیرد.

 

ماده 55 - آی پولکس به هیچ وجه در قبال زیان های غیرمستقیم ، تنبیهی ، خاص و مشتقه (از جمله زیان های تجاری و مبادلاتی ، از دست دادن سرمایه یا سود و سایر منافع اقتصادی) مسئولیتی ندارد. مگر اینکه در این موافقتنامه به نحو دیگری تصریح شده باشد..

 

ماده 56 -  در زمان هایی که بازارهای جهانی دارایی های دیجیتال یا پروژه های مختلف دارایی ها و ارزهای دیجیتال و کلیه محصولاتی که در آی پولکس ارائه میشوند دچار انحلال یا ورشکستگی شوند آی پولکس هیچگونه مسولیتی در قبال خسارات و از دست رفتن سرمایه و دارایی های کاربران ندارد.

 

ماده 57 - اگر کاربر این توافق نامه یا قوانین و مقررات کشوری که کاربر در آن مستقر شده است را نقض کند و در نتیجه آن آسیبی به آی پولکس وارد شود ، کاربر باید خسارت را جبران کند. آی پولکس در برابر هر گونه زیان مستقیم ویا غیرمستقیم (از جمله هزینه های دادرسی کشوری یا بین المللی و کلیه هزینه های رفت و آمد و هزینه و مخارج رفت آمد و ... ) را از کاربر خاطی مطالبه خواهد کرد و کاربر موظف به پرداخت آن می باشد.

 

ماده 58 - کاربران می‌دانند که تامین خسارت های ناشی نقض توافق یا نقض احتمالی توافق ممکن است برای پوشش تمام یا بخشی از زیان‌های متحمل شده توسط طرف مقابل کافی نباشد. بنابراین کاربران موافقت می‌ کنند که آی پولکس این حق را دارد که در صورت نقض یا نقض احتمالی توافق توسط کاربر ، آی پولکس این حق را خواهد داشت تا به دنبال راه‌ حل‌های امکان پذیر و سایر راه‌ حل‌های قانونی مجاز برای اجرای عدالت باشد.

 

ماده 59 -  تمام ضمانت‌ نامه های توافقنامه منحصراً توسط آی پولکس ارائه می‌شوند و فقط برای آی پولکس الزام‌آور هستند و برای هیچ شخص ثالثی الزام‌آور نیستند.

 

ماده 60 – کاربران اذعان دارند و موافقت می‌کنند که آی پولکس از هیچ حقی که آی پولکس استحقاق آن را دارد چشم ‌پوشی نمی‌کند و آی پولکس را در قبال خسارات تا حد مجاز قانونی محدود ، معاف یا جبران می‌کند ، حتی اگر چنین حقی در اینجا ذکر نشده باشد.

 

فصل 10 هشدارهای خطر

 

ماده 61 - کاربران می‌پذیرند و تایید میکنند که هیچ معامله‌ای از طریق آی پولکس عاری از خطرات زیر نیست و آی پولکس مسولیت و تعهدی در قبال خطرات زیر ندارد:

 

1: خطرات کلان اقتصادی: کاربران ممکن است به دلیل نوسانات غیرعادی قیمت ها ناشی از تغییرات در وضعیت اقتصاد کلان جهانی و منطقه ای متحمل ضرر شوند.

 

2: خطرات سیاست: تغییر در قوانین ، مقررات ، سیاست ها و قوانین مربوطه ممکن است باعث نوسانات غیرعادی در قیمت ها و سایر زمینه ها شود که در نتیجه ممکن است کاربران متحمل ضرر شوند.

 

3: خطرات پیش فرض: کاربران ممکن است به دلیل ناتوانی یا عدم تمایل مالک پروژه برای انجام یا ادامه اجرای پروژه خود متحمل ضرر شوند.

 

4: خطرات مربوط به درآمد: دارایی های دیجیتال توسط هیچ موسسه مالی یا پلت فرمی صادر نمی شود و بازار دارایی دیجیتال یک بازار کاملاً جدید و تایید نشده است که ممکن است افزایش واقعی درآمد ایجاد نکند و ریسک های غیرقابل پیش بینی داشته باشد.

 

5: ریسک های تجاری: دارایی های دیجیتال عمدتاً توسط سفته بازان استفاده می شود و نسبتاً کمتر در خرده فروشی استفاده می شود به همین دلیل بسیاری از نوسانات ممکن است غیرعادی و غیرقابل پیش بینی باشند. و بازارهای جهانی و تجارت دارایی های دیجیتال مستلزم سطح بسیار بالایی از ریسک است زیرا تجارت دارایی های دیجیتال بدون وقفه در طول روز بدون هیچ محدودیتی در فراز و نشیب ادامه دارد و بنابراین قیمت ها در معرض نوسانات زیادی است که توسط معامله گران ویا سیاست های دولت های مختلف و سازمان های جهانی یا منطقه ای ایجاد میشوند.

 

6: خطرات ناشی از عوامل فورس ماژور.

 

7: تقصیر کاربر: هرگونه ضرر و زیان ناشی از تقصیر کاربران ، از جمله ضرر ناشی از تصمیم گیری اشتباه ، عملکرد نامناسب ، فراموشی یا افشای رمز عبور، رمزگشایی رمز عبور توسط دیگران ، نفوذ شخص ثالث به سیستم های رایانه ای مورد استفاده توسط کاربران  و عملکرد مخرب یا نادرست توسط شخص ثالثی که توسط کاربران به عنوان نماینده آنها از سیستم و حسابشان استفاده میکنند.

8: همچنین کلیه خطرات و ریسک هایی که خارج از محدوده و قدرت آی پولکس بر نوسانات و قیمت دارایی ها تاثیر میگذارند.

 

ماده 62 - معاملات دارایی های دیجیتال بسیار پرخطر است و بنابراین برای اکثر افراد ، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. کاربران می دانند و درک می کنند که بخشی یا تمام سرمایه گذاری آنها در مبادلات ارزهای دیجیتال ممکن است از بین برود ، بنابراین کاربران باید میزان سرمایه گذاری یا تراکنش های خود را بر اساس میزان زیان هایی که می توانند تحمل کنند ، تعیین کنند. علاوه بر خطرات ذکر شده در ماده 61 این موافقتنامه ، خطراتی نیز وجود خواهد داشت که قابل پیش بینی نیستند. بنابراین کاربران باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا معامله ارزهای دیجیتال ، وضعیت مالی و توان پذیرش و تحمل ریسک های مختلف توسط خود را به دقت ارزیابی کنند. کاربران متحمل هرگونه ضرر و زیان ناشی از تصمیمات و دستورالعمل های خود خواهند شد و آی پولکس هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصمیمات و سرمایه گذاری یا مبادلات کاربران ندارند.

 

ماده 63 - با توجه به خطرات ناشی از سرمایه گذاری یا انجام مبادلات دارایی های دیجیتال ، در صورتی که کاربر نسبت به این سرمایه گذاری یا تراکنش تردید داشته باشد ، باید قبل از انجام معامله یا سرمایه گذاری از مشاوران حرفه ای کمک بگیرد. ( اخبار ،  اطلاعیه و اعلان های آی پولکس در حکم مشاوره نیست و تنها جهت اطلاع کاربران صادر میشوند)

 

ماده 64 - آی پولکس هیچ ضمانتی برای هیچ کاربر و یا هیچ معامله ای اعم از صریح ، ضمنی یا قانونی ارائه نمی کند. آی پولکس نمی تواند و سعی نمی کند اطلاعات منتشر شده توسط کاربران یا صاحبان پروژه را کنترل کند این آی پولکس نمی‌تواند صحت ، کفایت ، قابلیت اطمینان بودن ، صحت ، یکپارچگی و اعتبار تمامی محتوای منتشر شده و موجود در آی پولکس را به طور کامل تضمین کند و نیازی به تحمل هیچ‌گونه مسئولیت قانونی ناشی از آن ندارد زیرا نویسندگان زیادی در آی پولکس نویسه های مختلفی را از منابع مختلف ایجاد و منتشر میکنند. کاربران باید معامله خود را بر اساس قضاوت مستقل خود قرار دهند و مسئولیت کامل معاملات خود را بر عهده بگیرند.

 

ماده 65  - آی پولکس هیچ ضمانتِ صریح یا ضمنی را برای استفاده کاربران خود از خدمات آی پولکس  از جمله قابلیت اجرا ، عدم وجود خطا یا حذفیات ، تداوم ، دقت ، قابلیت اطمینان 100درصدی بودن و مناسب بودن برای یک هدف خاص را نمی دهد. علاوه بر این آی پولکس هیچ تعهد و تضمینی در رابطه با اعتبار، دقت ، صحت ، قابلیت اطمینان 100 درصدی بودن ، کیفیت ، پایداری ، یکپارچگی و به موقع بودن فناوری‌ها و اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده توسط آی پولکس را نمی‌دهد.

 

ماده 66 – ورود و ثبت نام در آیپولکس یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط آی پولکس تصمیم شخصی هر یک از کاربران است که منحصراً متحمل تمام خطرات و زیان‌های احتمالی ناشی از چنین تصمیمی می‌شوند. آی پولکس هیچ ضمانت صریح یا ضمنی در رابطه با بازار، ارزش و قیمت دارایی‌های دیجیتال نمی‌دهد. کاربران بی ثباتی بازار دارایی دیجیتال را می دانند و درک می کنند. قیمت و ارزش دارایی های دیجیتال ممکن است در هر زمان به طور قابل توجهی نوسان کند یا سقوط کند. مشارکت در مبادلات ارزهای دیجیتال ، انتخاب و تصمیم آزادانه توسط کاربران است که به طور انحصاری متحمل خطرات و زیان‌های احتمالی که ممکن است اتفاق بیافتد می‌شوند.

 

ماده 67 - بندهای فوق تمام خطرات و موقعیت‌های بازار را که کاربران ممکن است در هنگام انجام معاملات از طریق آی پولکس در معرض آن قرار گیرند ، آشکار نمی‌کند. قبل از تصمیم گیری در مورد مبادله ، کاربران باید دارایی های دیجیتال مربوطه را کاملاً درک کنند ، رویکرد محتاطانه ای را برای تصمیم گیری هایشان را بر اساس اهداف  معاملاتی خود و ظرفیت تحمل ریسک و وضعیت جبران توسط خود را بشناسند و اقدامات لازم را اتخاذ کنند و تمام ریسک ها را منحصراً به تنهایی به عهده بگیرند.

 

ماده 68 - تحت هر شرایطی ، پلتفرم ها ها و سایت های شخص ثالث مسئول خدماتی هستند که توسط آنها به کاربران ارائه می‌شوند و حتی اگر خدمات آنها در استفاده کاربران از خدمات  آی پولکس دخیل باشد و کاربران باید قبل از استفاده از آن خدمات طبق توافقنامه های آنها اقدام نمایند.

 

ماده 69 - هر گونه خسارت یا مسئولیت اقداماتی که ناشی از عوامل منتسب به کاربر می باشد ، منحصراً بر عهده آن کاربر بوده و آی پولکس به هیچ وجه مسئولیتی نخواهد داشت. شرایطی که تحت آن آی پولکس مسئول نخواهد بود عبارتند از :

 

1: در مواردی که هر گونه ضرر یا مسئولیت ، ناشی از شکست و عدم موفقیت کاربر در معاملات و عملکردهایی که مطابق با این توافق نامه یا قوانین منتشر شده توسط آی پولکس باشد.

 

2: جایی که هر گونه ضرر یا مسئولیت ، ناشی از هرگونه عدم اطمینان ، ابهام یا ناقص بودن اطلاعات دستورالعمل های ارسال شده توسط کاربر به آی پولکس باشد.

 

3: در مواردی که هر گونه ضرر، زیان یا بدهی ناشی از موجودی ناکافی دارایی های دیجیتال در حساب کاربر باشد.

 

4: جایی که هر گونه ضرر یا مسئولیت ، ناشی از هر عامل دیگری است که به کاربر نسبت داده می شود.

 

فصل 11 هزینه های خدمات و سایر هزینه ها

 

ماده 70 - اگر کاربری از خدمات آی پولکس استفاده کند ، آی پولکس هزینه های (کارمزد) خدمات مربوطه را از کاربر دریافت خواهد کرد. تمامی موارد مربوط به هزینه (کارمزد) خدمات در آی پولکس طبق توضیحات و نرخ‌های  فهرست و منتشر ‌شده در آی پولکس خواهد بود. آی پولکس این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صورت یکجانبه نرخ کارمزد خدمات آی پولکس را تغییر دهد. ( نرخ کارمزدها در هر مبادله ای در بخش سوابق تراکنش ها و مبادلات به کاربر نشان داده میشود)

 

ماده 71 - کاربران ممکن است در استفاده از خدماتی که توسط ارائه دهدنگان شخص ثالث ارائه میشود ( بطور مثال درگاه های واریز یا برداشت فیات ها ، شبکه های انتقال و...) کارمزد هایی را پرداخت کنند که مستقیما به ارائه دهندگان شخص ثالث تعلق میگیرد و ای پولکس هیچ دریافتی از این بابت ندارد.. کاربران موافقت می‌کنند که هزینه‌های خدماتی را که از ارائه دهندگان شخص ثالث دریافت میکنند توسط آیپولکس از دارایی های موجود در حسابشان به ارائه دهندگان شخص ثالث پرداخت شود.

 

فصل 12 فسخ قرارداد

 

ماده 72 - کاربران حق دارند در هر زمان طبق مفاد این توافقنامه از آی پولکس برای لغو حساب خود در آی پولکس درخواست دهند. اگر آی پولکس حساب کاربری یک کاربر را مطابق با ماده 36 این توافقنامه لغو کند ، این توافقنامه از تاریخی که آی پولکس درخواست کاربر را برای لغو حساب تأیید می کند ، فسخ می شود.

 

ماده 73 - در صورتی که حسابی مطابق با مواد 36 و 37 این توافقنامه لغو شود ، این توافقنامه از تاریخی که آی پولکس آن حساب کاربری را لغو می کند ، فسخ می شود.

 

ماده 74 - اگر کاربر فوت کند ، کلیه حقوق و تعهدات او به موجب این موافقتنامه بر عهده وارث قانونی ، جانشین قانونی و یا قیم قانونی آن خواهد بود. اگر وارث ، جانشین و یا قیم قانونی کاربر تصمیم به ادامه اجرای این توافقنامه داشته باشد ، این توافقنامه به قوت خود باقی خواهد ماند. در غیر این صورت وارث ، جانشین یا قیم قانونی کاربر باید از آی پولکس برای لغو حساب طبق ماده 35 این توافقنامه درخواست کند و این توافقنامه از تاریخی که آی پولکس لغو حساب کاربری را تأیید کند فسخ می شود. ( همچنین لازم به ذکر هست که آی پولکس هرگز اطلاعات کاربران فوت شده را از جمله اطلاعات ایمیل و رمز های ورود را به هیچ شخص و نهادی افشا نمیکند پس همیشه در زمان حیات اطلاعات ، ابزار و نحوه بازیابی رمزهای عبور حساب خود را برای وارثین خود توضیح دهید)

 

ماده 75 - فسخ این موافقتنامه تأثیری بر تخلفات صورت گرفته در تاریخ قبل از فسخ ندارد و متخلف مسئول نقض توافق خواهد بود و همچنین بر اجرای تعهدات پس از قرارداد تأثیری ندارد . 

 

ماده 76 - پس از خاتمه این توافقنامه ، کاربران حق ندارند آی پولکس را ملزم به ادامه ارائه خدمات یا انجام هر گونه تعهد دیگری نسبت به خود کنند.

 

ماده 77 -  آی پولکس حق فسخ کلیه خدمات آی پولکس را طبق این موافقتنامه خواهد داشت. این توافقنامه در تاریخ تعطیلی یا تعلیق خدمات پلت فرم خاتمه می یابد. فرآیند خروج دارایی ها باید مطابق با مفاد خاص اعلام شده در زمان خاتمه توسط پلت فرم انجام شود..

 

فصل 13 حفاظت و مجوز اطلاعات شخصی

 

ماده 78 - اطلاعات شخصی طبق فصل 13 این موافقتنامه شامل اطلاعات زیر می باشد :

 

1: اطلاعات ارائه شده در ثبت نام توسط کاربران مطابق با الزامات آیپولکس در بستر آی پولکس یا هنگام استفاده از حساب ها شامل شماره تلفن برای تماس یا پیامک ، اطلاعات صندوق پستی الکترونیکی و اطلاعات کارت شناسایی و عکس سلفی جهت تایید پذیری ثبت نام کاربر می باشد. حتی پس از تایید ثبت نام ممکن است در هر زمانی آی پولکس به دلایل جلوگیری از سواستفاده اشخصاص ثالث دوباره از کاربر احراز هویت مجدد بصورت کامل یا بخش از آن را بخواهد.(البته به یاد داشته باشید که ایپولکس یا زیرمجموعه های آن هرگز از کاربران اطلاعات رمزهای ورود و ورودهای دو مرحله ای را نمیخواهد)

 

2: آی پی کاربران که هنگام استفاده از داده‌های سرور در مرورگرها یا شبکه های اینترنتی آنها صادر میشود برای آی پولکس در حکم کشور مستقر کاربر بوده و آدرس کاربر طبق این اطلاعات استناد میشود و این اقدام تنها برای جلوگیری از نفوذ هکرها و اشخاص ثالث از سایر مناطق می باشد. 

 

3: داده‌های جمع‌ آوری‌ شده توسط آی پولکس از جمله سوابق تراکنش‌ها ، معاملات ، وام ها و انتقالات است که توسط کاربر انجام میشود. 

 

4: کلیه اطلاعات شخصی که برای تایید پذیری اصالت کاربران و یا عملیات های مالی دیجیتال یا فیات از آنها خواسته شده و کاربران بصورت داوطلبانه به آی پولکس ارسال کرده اند.

 

ماده 79 – ثبت نام موفقیت آمیز کاربران در آی پولکس به منزله رضایت کاربران مبنی بر اینکه آی پولکس ممکن است اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری ، استفاده و ارزیابی کند ، تلقی می شود و کاربران درک می کنند که ممکن است آی پولکس از اطلاعات شخصی جمع آوری شده کاربران در مراحل مختلف برای تحلیل و استدلال و کلیه نیازهایی آی پولکس مربوط به کاربر که با این اطلاعات برطرف میشود استفاده کند.

 

همچنین کاربارن تایید میکنند که اطلاعات هویتی آنها در موارد کمک به اطمینان از تراکنش های امن و در موارد حل و فصل اختلافات مورد استفاده خارجی قرار بگیرد.

 

1: در زمان ارائه خدمات مالی آی پولکس به کاربران

 

2: در زمان هایی که کاربر متهم به کلاهبرداری از اشخاص ثالث شده است آی پولکس میتواند اطلاعات تراکنش های بانکی کاربر را مورد ارزیابی قرار دهد یا حساب کاربری او را تعلیق کند.( کاربران درک میکنند که شخص یا اشخاصی با کارت بانکی و اطلاعات رمزهای سرقتی یا هک شده و یا بصورت ارائه صفحات فیشینگ میتوانند پول و دارایی های مردم و اشخاص ثالث را به صرافی ها انتقال داد و متواری شوند)

 

3: هنگامی که کاربران از خدمات آی پولکس استفاده می کنند ، آی پولکس از اطلاعات کاربران برای اهداف قانونی مانند احراز هویت ، خدمات مشتری ، امنیت و پیشگیری ، نظارت بر کلاهبرداری ، بازاریابی ، بایگانی و تهیه نسخه پشتیبان یا برای همکاری با ارائه دهندگان اشخاص ثالث در همین حوزه استفاده خواهد کرد.

 

4: استفاده از اطلاعات آماری برای طراحی محصولات و خدمات جدید و در جمع آوری و مرتب سازی اطلاعات ، برای بهبود اهداف خدماتی موجود در پلت فرم .

 

5: کاربران موافقت می کنند که آی پولکس به جای تبلیغات عمومی  گسترده غیر مربوط ، اطلاعیه و اعلان های بازاریابی ، اطلاعات الکترونیکی تجاری و تبلیغات مربوط  و علاقه مندی های کاربران را برای آنها ارسال کند.

 

6: آی پولکس اطلاعات کاربران را به هر شخص ثالث غیر مرتبط به منظور تکمیل ، ادغام ، تجزیه ، اکتساب یا انتقال دارایی منتقل یا افشا نمی کند.

 

7: برای تکمیل ، توسعه ، صدور گواهینامه نرم افزاری  یا ارتقاء نرم افزار های مربوط به آی پولکس یا پلتفرم های تابعه .

 

8: دعوت از کاربران برای شرکت در نظرسنجی در مورد خدمات پلت فرم آی پولکس یا اقدامات مربوطه.

 

9: در تجزیه و تحلیل داده ها برای همکاری با سازمان های بین المللی یا دولتی ، آژانس های عمومی ، انجمن ها و...  ( آیپولکس هرگزاطلاعات آماری و تراکنش ها و معاملات را همراه با هویت افشا نمیکند )

 

اختلافات. 10: برای حل و فصل اختلافات یا میانجیگری در

 

11: و برای سایر اهدافی که کاملا قانونی و با در نظر گرفتن حریم خصوصی کاربران باشد.

 

ماده 80 -  به شرط عدم افشای حریم خصوصی کاربران ، آی پولکس این حق را دارد که کل پایگاه داده کاربران را تجزیه و تحلیل کند و از پایگاه داده کاربران در اهداف تجاری استفاده کند.

 

ماده 81 - کاربران موافقت می‌کنند که آی پولکس می‌تواند از دستگاه‌های جمع‌آوری داده‌ها مانند «کوکی‌ها» در برخی از صفحات وب آی پولکس استفاده کند.

 

ماده 82 - آی پولکس باید از داده های کاربران مطابق با قوانین و مقررات مربوط محافظت کند. اطلاعات ارائه شده به آی پولکس توسط کاربران در رابطه با اجرای این توافقنامه را نمی توان به طور مخرب فروخته یا با شخص ثالثی به صورت رایگان به اشتراک گذاشت ، مگر در شرایط زیر :

 

1: تامین کنندگانی که خدمات مستقلی و پیش نیاز های آپیولکس را ارائه می دهند و فقط به اطلاعات مرتبط و ضروری برای خدمات نیاز دارند.

 

2: ادارات دولتی یا سایر نهادهایی که دسترسی قانونی به اطلاعات دارند و اطلاعات را از طریق مجاری قانونی بازیابی می کنند.

 

3: شرکت های تابعه وابسته به آی پولکس.

 

4: اشخاص ثالث تایید شده توسط کاربران با مدارک قانونی یا نمایندگان مجاز آنها. 

 

ماده 83 - کاربر به آی پولکس اجازه می‌دهد ازاطلاعات استعلام شده و جمع آوری شده توسط آی پولکس ، برای ارائه خدمات ، توصیه محصولات ، انجام تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده های اطلاعات توسط آی پولکس و یا شرکای آن که در ارتباط با خدمات مورد اعتماد هستند برای اهداف تجاری انجام شود.

 

ماده 84 – طبق توافق نامه کاربران به آی پولکس اجازه می‌دهند تا اطلاعات کاربر را استعلام و جمع‌آوری کند و در صورت لزوم چنین اطلاعاتی را در اختیار شرکای تجاری خود قرار دهد که آی پولکس با آنها در زمنیه تسهیل مبادلات همکاری می‌کند.

 

ماده 85 - به منظور اطمینان از ایمنی اطلاعات کاربران ، آی پولکس و شرکای تجاری آن موظفند اطلاعات فوق را محرمانه نگه دارند و اقدامات مختلفی را برای اطمینان از ایمنی اطلاعات انجام دهند.

 

ماده 86 - مفاد فصل 13 این موافقتنامه نافذ خواهد بود و دارای اثر حقوقی مستقل می باشد.

 

فصل 14 حمایت از مالکیت معنوی

 

ماده 87 - حقوق مالکیت معنوی از جمله حقوق علامت تجاری ، حقوق ثبت اختراع ، کپی رایت ، اسرار تجاری و غیره در مورد کلیه محتوای موجود در آی پولکس اعم از آثار، تصاویر، آرشیو، اطلاعات ، اعداد ، معماری و گرافیک پلت فرم ، چیدمان صفحه و سکو ، طراحی و نقشه سایت ، متن و گرافیک کلی ، نرم افزار، کد منبع و نرم افزارهای مربوطه ، قانوناً متعلق به آی پولکس یا سایر دارندگان حقوقی که از طرف آی پولکس مدارک قانونی دارند می باشد و افرادی که بدون مجوز اقدام به استفاده از این حقوق و مالکیت آی پولکس نمایند تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

 

ماده 88 - بدون رضایت کتبی آی پولکس یا سایر نمایندگان حقوقی ، هیچکس مجاز به استفاده ، تغییر، کپی ، توزیع یا انتشار عمومی اطلاعات آی پولکس نیست. ( اخبار، اطلاعیه ها و آمار عمومی مستثنی می باشند)

 

ماده 89 - کاربران مجاز به دانلود یا اصلاح یا تغییر و ویرایش آی پولکس یا هر بخشی از آن بدون رضایت صریح کتبی آی پولکس نیستند. کاربران مجاز به فروش مجدد یا استفاده تجاری از آی پولکس یا هر یک از محتوای آن نیستند. کاربران نمی‌توانند: کاتالوگ‌ها ، توضیحات و قیمت‌های دارایی های دیجیتال را جمع‌آوری و استفاده کنند و یا مشتقاتی از آی پولکس یا محتوای آن بسازند. اطلاعات حساب را دانلود یا کپی کرده و یا از ربات های جمع آوری داده یا ابزارهای مشابه جمع آوری و استخراج داده برای سایر منافع تجاری استفاده کنند. بدون اجازه کتبی آی پولکس ، دریافت سیستماتیک محتوای آی پولکس برای ایجاد یا ویرایش مستقیم یا غیرمستقیم مجموعه‌ها ، پایگاه‌های داده ، یا سوابق نام و آدرس شخصی (خواه از طریق روبات‌ها ، عنکبوت‌ها ، خزنده ها ، ابزارهای خودکار یا عملیات دستی و...) اکیداً ممنوع است. علاوه بر این ، استفاده از محتوا و مطالب موجود در آی پولکس برای هر هدفی که صراحتاً توسط شرایط استفاده مجاز نیست، اکیداً ممنوع است.

 

ماده 90 - بدون رضایت صریح کتبی آی پولکس ، وب سایت آن یا هر بخشی از آن را نمی توان کپی ، فتوکپی ، تکثیر، فروش مجدد ، دسترسی یا به هر نحو دیگری برای اهداف تجاری استفاده کرد. بدون رضایت صریح کتبی آی پولکس ، کاربران مجاز به استفاده از هیچ تکنیکی برای به دست آوردن علائم تجاری ، آرم یا سایر اطلاعات اختصاصی (از جمله تصاویر، متن ، طرح‌های وب یا فرم‌های) آی پولکس یا شرکت‌های وابسته به آن نیستند. بدون رضایت صریح کتبی آی پولکس ، کاربران مجاز به استفاده از نام یا علامت تجاری آی پولکس یا شرکت های وابسته به آن در قالب متا تگ یا هر "متن مخفی" دیگری نیستند. هرگونه استفاده میتواند منجر به فسخ یک طرفه خدمات و یا پیگرد قضایی در پی داشته باشد.

 

ماده 91 - نه ورود کاربران به آی پولکس و نه استفاده آنها از خدمات ارائه شده توسط آی پولکس به منزله انتقال هرگونه حقوق مالکیت معنوی از آی پولکس به کاربران تلقی نمی شود. کاربران موظف به رعایت حقوق مالکیت معنوی هستند و در صورتی که هر یک از حقوق مالکیت معنوی را نقض کنند ، کاربر در قبال آی پولکس مسئولیت‌های قانونی از جمله پرداخت غرامت به آی پولکس در قبال خسارات ناشی از آن دارد.

 

فصل 15 مقررات عمومی

 

ماده 92 - این توافقنامه به طور مشترک توسط کاربران و آی پولکس برقرار شده است و برای کلیه فعالیت های کاربران در آی پولکس قابل اجرا است. محتوای این توافقنامه شامل شرایط و ضوابط  و متن اصلی موافقتنامه و قوانین مختلفی است که صادر شده و همچنین ممکن است در آینده اضافه شوند. کلیه شرایط و قوانین و تمامی ماده ها و زیرشاخه های آنها ، بخش جدایی ناپذیر از این توافقنامه هستند و دارای همان اثر حقوقی متن اصلی این توافقنامه می باشند.

 

ماده 93 - اگر هر یک از ماده ها یا شرایط این موافقتنامه توسط هر مقام ذیصلاح بین المللی و قضایی غیرقابل اجرا ، نامعتبر یا غیرقانونی تشخیص داده شود ، اعتبار سایر شرایط و ضوابط این موافقتنامه تحت تأثیر آن قرار نخواهد گرفت.

 

ماده 94 - حقوق و تعهدات مورد توافق در این موافقتنامه برای کلیه اشخاص ثالث اعم از انتقال گیرندگان ، ورثه ، جانشینان ، مجریان و نمایندگان و متولیانی که از طریق انتقال یا واگذاری حقوق و تعهدات مزبور از امتیاز استفاده از امکانات آی پولکس بهرمنده شده اند لازم‌الاجرا خواهد بود. کاربران نمی‌توانند حقوق یا تعهدات خود تحت این قرارداد را بدون رضایت آی پولکس به شخص ثالثی منتقل کنند ، اما آی پولکس می‌تواند حقوق و تعهدات خود تحت این قرارداد را در هر زمانی با اطلاعیه‌ای عمومی به اشخاص ، شرکت ها و سازمان های مختلفی واگذار نماید.( اطلاعیه عمومی 30 روز قبل از واگذاری یا انتقال باید منتشر شود)

 

ماده 95 - اگر هر شرط یا شرایط این موافقتنامه به هر دلیلی به طور کلی یا جزئی بی اعتبار یا غیر قابل اجرا شود ، تلقی می شود که این شرط یا شرایط می تواند از این موافقتنامه جدا شده و با یک شرط یا شرط جدید و مؤثر جایگزین شود. تا حد امکان مطابق با نیات طرفین باشد و بتواند اهداف اقتصادی مورد نیاز این موافقتنامه را حفظ کند. علاوه بر این ، در این صورت سایر شرایط و ضوابط این توافقنامه به طور کامل معتبر و لازم الاجرا خواهد بود.

 

ماده 99 - این موافقتنامه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران منعقد و ایجاد شده است ، تفسیر، محتوا و اجرای آن تابع قوانین و مقررات مربوطه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. هرگونه ادعا یا دعوی ناشی از این موافقتنامه یا در ارتباط با آن باید توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران تفسیر و اجرا شود.

 

ماده 100 - هر دو طرف توافق می کنند که هر گونه ادعا یا دعوای ناشی از این موافقتنامه یا مربوط به آن برای داوری به کمیسیون داوری بین المللی در سنگاپور ارائه شود ، مگر اینکه اجرای قوانینی به موجب این موافقتنامه به نحو دیگری توافق شده باشد.

 

ماده 101 - این توافقنامه زمانی لازم الاجرا می شود که کاربران حساب خود را در این وب سایت تا مرحله آخر طی کرده و به دست آورند و برای کاربران توافق لازم الاجرا خواهد بود.

 

ماده 102 - قدرت نهایی برای تفسیر این موافقتنامه به این آی پولکس واگذار خواهد شد..